Managed Servicedesk
Onze Servicedesk is al voor veel organisaties het eerste aanspreekpunt is voor IT-vraagstukken. Na een melding van een vraagstuk doen onze collega’s op de Servicedesk een snelle en grondige analyse. Vervolgens zorgen ze zelf voor een oplossing óf beleggen het vraagstuk bij de verantwoordelijke interne of externe partij en managen naar een oplossing.
Eén aanspreekpunt voor IT vraagstukken
Deze dienst biedt je organisatie de kans op een enorme efficiëntieslag. Wat als je alle IT-vraagstukken bij een zogenaamd SPOC (Single Point Of Contact) binnen zou komen? Bij één aanspreekpunt? Zou dat je niet ontzorgen?
Voor onze Managed Servicedesk maakt het niet uit hoeveel verschillende IT-leveranciers je organisatie heeft, of deze intern of extern zijn en hoe de contracten/SLA’s eruit zien. We treden op als regievoerder en regelen dat er conform afspraak en verwachting door alle betrokkenen geleverd wordt.
Communicatie, tijd en kwaliteit zijn in onze dienstverlening heel belangrijk. Daarom werken er op onze Managed Servicedesk communicatieve teamplayers die begrijpen dat je samen sneller naar een resultaat gaat. Een goede communicatie met alle betrokken stakeholders hoort er gewoon bij.
Snelle oplossingen
Een verstoring in je IT-omgeving is hinderlijk. Hoe eerder een oplossing, hoe kleiner de impact. De Managed Servicedesk is zo georganiseerd dat we oplostijden zo laag mogelijk houden. Omdat we werken met goed opgeleide IT-professionals, slim ingerichte ITIL processen en een TOPdesk registratiesysteem kunnen we veel incidenten meteen oplossen, of de verschillende betrokken partijen efficiënt aan het werk zetten richting een oplossing.
Focus op je core business
Gebruik maken van de managed Servicedesk van STRADIS stelt je in staat je weer te focussen op je core business. Met slechts één telefoonnummer regel je een significante efficiëntieslag en vele zorgen minder.